2018-01-09

Förlåt oss – det blev fel!

Till dig som inte kunde avsluta din parkering i lördags!

På grund av ett driftstopp lördagen den 6 januari mellan 14.00 – 19.00 var det många kunder som under denna tid varken kunde starta eller avsluta betalning för parkering via appen Parkering Göteborg.

Eftersom vi inte vet vilka kunder som skulle avsluta sin parkering under tiden för driftstoppet har vi beslutat att göra en automatisk återbetalning till alla som har avslutat sin parkering under lördagskvällen fram till midnatt. Dessa kunder kommer att få ett separat utskick till den e-post som registrerats i appen med information om hur återbetalningen kommer att gå till.

Hade du också problem med att avsluta din parkering under driftstoppet och inte heller lyckats avsluta den innan midnatt på lördagen? Kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig göra en manuell reklamation.

Du når vår kundtjänst på telefon 031-774 37 00, vardagar 08.00 – 16.30 eller e-post kundtjanst@parkeringgoteborg.se.

Vi ber återigen om ursäkt över det inträffade och de problem det inneburit för dig.

Hanna Munde, Marknads- och affärsutvecklingschef