2020-07-12

DEL 9 | Ett jämlikt Göteborg – vår sista väsentliga hållbarhetsfråga – handlar om att vi ska motverka diskriminering och bemöta alla kunder och medarbetare på ett likvärdigt sätt.

2020-07-12

DEL 5 | Att minska klimatpåverkan och öka andelen egenproducerad el är några av målen med den här väsentliga hållbarhetsfrågan som kort och gott är - energi.

2020-07-12

DEL 4 | Inköp som verktyg. Kan det verkligen vara viktigt för hållbarhetsarbetet? Ja! Som beställare kan vi i allra högst grad påverka verksamhetens miljö- och klimatpåverkan.

2020-07-11

DEL 6 | Vi har nu kommit fram till vår femte väsentliga hållbarhetsfråga - resurshushållning. För vår del handlar det i mångt och mycket om att använda marken så smart som möjligt.

2020-07-11

DEL 7 | Ett bolag utan engagerade och kunniga medarbetare kommer inte nå någon större framgång. Därför är den sjätte väsentliga hållbarhetsfrågan: Attraktiv arbetsgivare

2020-07-10

Det är är Jenny, kommunikatör på Parkering Göteborg. Hon berättar om hur man bäst gör kommuniaktion och vad hennes hund egentligen tycker om att matte jobbat hemma ett par månader.

2020-07-09

DEL 2 | I artikelserien om  våra väsentliga hållbarhetsfrågor har vi nu kommit till Tillgänglig attraktiv stad. Hur kan ett parkeringsbolag påverka det? Mer än man först kan tro har det visat sig.

2020-07-01

Vissa kunder har problem att lägga till betalkort i appen Parkering Göteborg. Så här gör du om du får felmeddelandet ”Felaktig handlaridentifikation erhölls från butiken”.

2020-06-26

Nu startar trafikomläggningen vid Korsvägen samt byggnation av ny hållplats på Örgrytevägen. Många gator runt p-hus Focus blir enkelriktade. 

Gå till sida: 1 (denna sida) , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 , Nästa ,